Resultaten
di 14 sep 2021

Werken bij Trudo: klantondersteuner

Trudo zoekt een steengoede klantondersteuner (32-36 uur / week)

Ben jij die klantvriendelijke, accurate, communicatief sterke en stressbestendige collega die we zoeken? Kun jij snel schakelen en spreken onze organisatie en onze missie supporting people jou aan? Lees dan snel verder en reageer voor 4 oktober a.s.

De vacature

Als klantondersteuner ben jij het gezicht van onze fijne organisatie en heb je vaak het eerste contact met klanten en bezoekers. Je maakt deel uit van team Wonen, het team dat verantwoordelijk is voor de receptie en de dienstverlening aan bewoners op het gebied van verhuur, beheer, leefbaarheid en bijzondere klanten. Je werkzaamheden bestaan onder andere uit het ontvangen van bewoners en gasten en het beantwoorden en verwerken van vragen en verzoeken via telefoon en e-mail. De administratie van ons verhuurproces is jouw domein, denk daarbij aan het verwerken van huuropzeggingen en het opmaken van eindnota’s. Het nauwkeurig verwerken van wijzigingen in contractbeheer zit ook in je takenpakket.

Wat zoeken we in een kandidaat?

We zijn op zoek naar een prettige collega die zelfverzekerd mensen te woord staat en het leuk vindt om het eerste aanspreekpunt van Trudo te zijn. Je voelt je verantwoordelijk, bent empathisch en hebt passie voor onze bewoners. Daarnaast begrijp je dat goed en zorgvuldig administratief handelen belangrijk is. Je hebt ervaring met dienstverlening en vindt het prettig om zelfstandig te werken. Omdat je het gezicht van onze organisatie bent, ben je uiteraard representatief. Je kunt snel schakelen, vraagt goed door en je pákt door. Je staat achter onze missie supporting people en herkent je in onze kernwaarden lef, innovatief en verbindend. Daarnaast heb je minimaal een afgeronde MBO-opleiding en goede kennis van MS-Office.

We bieden een afwisselende functie met een marktconform salaris (schaal E), een prima CAO (woondiensten) en secundaire arbeidsvoorwaarden. In ons bijzondere kantoor in de Apparatenfabriek op Strijp-S vind je een goede werksfeer en leuke, gedreven collega’s.

Over ons: supporting people

Trudo ondersteunt mensen die vooruit willen in het leven. Onze woningcorporatie kijkt daarbij breder dan naar wonen alleen. Dat doen we onder meer met bijzondere projecten, vernieuwende producten en grensverleggende initiatieven. Zo maken wij het verschil voor onze bewoners en voor de stad. We werken vanuit onze missie supporting people en onze kernwaarden lef, innovatief en verbindend. Bij Trudo hebben we hart voor ons werk en voor de mensen voor wie we het doen. Onze ambitie is om onze klanten zo goed mogelijk van dienst te zijn. En dat doen we met passie en plezier!

Enthousiast?

Word je enthousiast van deze vacature, onze organisatie en herken je jezelf als communicatief sterk en klantgericht? Heb je de gevraagde administratieve ervaring en wil je 32 -36 uur per week werken? Reageer dan vóór 4 oktober 2021 en stuur je motivatiebrief met CV naar: werken@trudo.nl,  Eerst meer weten? Neem dan contact op met Tamar van Grunsven van onze afdeling HRM via 040-2359816.

Wij zoeken uiteraard de beste kandidaat voor deze functie, maar onze organisatie mag best wat inclusiever worden. Daarom nodigen we iedereen die zich een goede kandidaat vindt van harte uit om te solliciteren. Acquisitie naar aanleiding van deze vacature vinden we niet prettig.