HOME > Actueel > Gezocht: voorzitter Urgentiecommissie Stedelijk Gebied Eindhoven
15 maart 2017

Gezocht: voorzitter Urgentiecommissie Stedelijk Gebied Eindhoven

Namens de gemeenten van het Stedelijk Gebied Eindhoven, de daarin werkzame woningcorporaties en hun huurdersorganisaties. 

Binnen het Stedelijk Gebied Eindhoven (de gemeenten Best, Eindhoven, Geldrop-Mierlo, Helmond, Nuenen, Oirschot, Son en Breugel, Veldhoven en Waalre) geldt een urgentieregeling met regels voor het verhuren van woningen met voorrang aan urgent-woningzoekenden. Aanvragen voor urgentie worden voorgelegd aan een onafhankelijke Urgentiecommissie. Wij zijn op zoek naar een nieuwe voorzitter die vanuit een maatschappelijke betrokkenheid de behandeling van zaken in de urgentiecommissie in goede banen wil leiden.

De commissie vergadert in principe een dagdeel per twee weken, afhankelijk van het aantal urgentieaanvragen. Gezien de extra taken van de voorzitter neemt dit zo´n drie dagen per maand in beslag. Er is een beperkte vergoeding voor deze functie.

Een volledig profiel en achtergrondinformatie vindt u op www.veldhoven.nl/vacatures

U kunt reageren tot 3 april 2017 via werken@veldhoven.nl, o.v.v. voorzitter Urgentiecommissie Stedelijk Gebied Eindhoven.

LEES OOK